Co dělat?
nikyy255
Má to jen jeden velký problem malí je na mě dost fixovány a tátu nechce ale otec malého mě ho do léčby na tak dlouho dát nechce.Neni to pro to dítě traumatizující být v léčebně aniž by on něco udělal.A já sama nevydržím být dlouho bez malého.

Odpověděl: Markéta Kordová
Nikky, opět Vás zdravím.
Terapeutická komunita není kriminál, ani zamřížovaný pavilon v psychiatrické léčebně. Je to fajn usedlost na venkově, se zvířaty a krásným okolím, rozhodně to není nic traumatického. Mrkněte se na informace v odkazech a na fotky:
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-nebo-otcu-s-detmi.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-nebo-otcu-s-detmi/zajisteni-pece-o-dite.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-nebo-otcu-s-detmi/areal-pro-matky-s-detmi.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/fotogalerie.html
Pokud svou závislost nebudete aktivně řešit, je to jen otázka času, kdy si na Vás došlápne OSPOD (orgán sociálně-právní ochrany dětí) a pak by to mohlo být traumatizující. Během své praxe jsem se potakala s mnoha ženami, které díky tomu o své děti přišli.
Seberte sílu a jednejte, jde přeci o Vás a o syna. Zajděte zítra do Káčka v Ostravě, kontakt jsem Vám posílala minule, ale pro jistotu znovu:
Kontaktní centrum, RENARKON
Zengrova 69
Ostrava - Vítkovice
Tel: 595 627 005, 602 670 789
Email: kcova@renarkon.cz
Vedoucí: Bc. Beáta Oravcová
Provozní doba: pondělí až pátek: 9.00 - 12.00, 13.00 - 16.00 hod.
http://www.renarkon.cz/kontaktni-centrum-ostrava
Budu moc ráda, když se ozvete, jak se situace dál vyvíjí. Držím Vám palce a přeji dostatek sil!
Mějte se hezky, MK