těžká zabislost
jarca
Abych to řekla,správně,ona neřekla,ze ji nepomaham finančně atd.,ale tím,ze jsem se právě asi,zhroutila,byla rozklepana,kontrolovala ji ruce a chtěla jsem s ni o tom hodně mluvit.i me napsala,ze me takhle nemůže vidět a at se o ni nebojím,a právě i to,ze to dělám horší než to vypadá,což si nemyslím.prostě se o ni moc bojím,ale děkuji za vaše odpovědi,snažím se byt silna

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Jarco,
tak teď už tomu rozumím. Trochu si říkám, že to vypadá, že dcera není v tomhle směru žádný nováček a tuší, nebo možná i ví, co to s vámi dělá a jak velké obavy o ni máte a je pro ni těžké to vidět. Nu možná ji díky tomu ale také dojde, že to není jen tak ... není samosebou aby se o svoje děti rodiče takhle báli.
Snad se vám alespoň trochu uleví právě v poradně. Tady u nás vám mohu nabídnout prostor ze všeho se vypsat, ale větší možnosti tu nejspíš nemáme. Určitě pomůže, když budete v tuhle chvíli mít někoho, s ký můžete starosti sdílet. Někoho, kdo vám pomůže třeba i se trochu starat o sebe, přijít na jiné myšlenky a nenechat se semlít. A nejspíš nakonec nezbyde než doufat, že jde jen o nějaké těžší období, kterým si dcera potřebuje projít.
Hodně sil.
Gabriela Minařík.