Jak mu mohu pomoci?
Peca
Dobrý den. Zamiloval jsem se do mladšího kluka, ale stále byly problémy. Něco slíbil nedodržel, nereagoval na volani, zprávy... Pak se priznal, že si píchá, bere nějaké léky ( antidepresiva, Neurol ..) a to třeba celé balení najednou. Po dvou měsících známosti jsem z něho dostal, že nemá práci, nemá kde bydlet, přespává u kamarádů a peníze získává escortem. Je mu 26 a strašně rád bych mu pomohl. Ale nevím jak. Já téměř 50 lety nejsem mimo cigaret na ničem závislý.Dekuji ta pomoc.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Napsal jste totožný dotaz 2x - před momentem jsem reagovala na první Váš dotaz (kód 521703) - pro jistotu odpověď kopíruji i sem. V případě potřeby se kdykoliv ozvěte znovu.
MK
Kopie:
Moc toho o celkové situaci neuvádíte, těžko pak dělat nějaké objektivní závěry, co by bylo v tuto chvíli na pořadu dne, ohledně případné pomoci. Jak přítel na Vaši snahu pomáhat reaguje? Chce jen pomoci s případným bydlením nebo zda by rád svou situaci řešil komplexně, tedy i svou závislost? Uvažoval o léčbě?
Je toho hodně co by bylo třeba vědět, probrat, nechcete se u nás zastavit a více vše potřebné zkonzultovat? Šel by pak lépe vymyslet nějaké konkrétnější plán, co by se dalo příteli navrhnout, pokud o to bude stát.
Naše Poradna pro rodiče a partnery sídlí na Praze 1, v Žitné ulici, zde kontakt a další info: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html (je třeba se předem objednat, můžete i zde přes tuto poradnu, pokud napíšete své časové možnosti).
V případě, že jste odjinud, můžeme Vás vhodně nasměrovat na odbornou pomoc ve Vaší lokalitě, jen je třeba uvést, jaká větší města máte v dosahu.
Mějte se zatím hezky, MK