Bolest jazyka po amfetaminu
dM
Dobrý den, chci se zeptat - dva dny zpět jsem užil orálně amfetamin a teď na špičce mám takový bílý flek a pocitově to je jako kdybych si ten jazyk spálil např. o horký čaj.
Moje otázka je, co se s tím dá dělat? případně zregeneruje se to samo nebo co mám čekat dál? Děkuji :) dM

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Defekty, podobné Vašemu, nejsou v souvislosti s užíváním pervitinu ničím vzácmým, takto na dálku ale nejsme my, ani nikdo jiný určit příčinu, ani o jaký zdravotní problém jde, to může jen lékař po patřičném vyšetření.
Možné je i to, že defekt nemusí s užitím pervitinu souviset, z mého pohledu je to však více, než pravděpodobné.
Doporučuji Vám tedy doplnit tekutiny, vydatně a zdravě se najíst, neopomenout ovoce a zeleninu, tedy doplnit vitamíny a minerály. Hodit se mohou i multi vitaminové potravinové doplňky, nebo vitamíny A, B, C, ať už samostatně, nebo v kombinacích.
Dobrá je minerálová kombinace vápník, hořčík, zinek, všechno koupíte v každé lékárně, ale i v běžnějších obchodech. Se zklidněním a usínáním Vám pomůže čaj z meduňky, který je rovněž běžně dostupný.
Odpočiňte si, vyspěte se, ústní dutinu si můžete vypláchnout některou z protizánětlivých ústních vod, které ji zároveň dezinfikují, například Corsodylem, nebo mnoha dalšími...
Pokud se vyhnete užití pervitinu, nebo dalších drog, s největší pravděpodobností se Vám defekt v ústech velmi rychle zhojí, nejpozději v horizontu dnů. Pokud by měly potíže pokračovat, vyhledejte lékaře.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Ať už je tedy příčina Vašich potíží jakákoli, je jisté, že každé užití drogy oslabuje imunitní systém, obranyschopnost organizmu a komlplikuje hojení. Je nasnadě, že Vám organizmus vyslal jasnou zprávu, že pro Vás drogy nejsou to právé. Nebudete li ji respektovat, čekejte závažnější potíže, zdravotní i další...
Přeji vám vše dobré, ať jste brzy v kondici.
Buďte na sebe opatrný, Amrit Sen.