pomoc
Jiří
dobrý den jmenuji se jiří xxx osobne sem zavislý na pervitinu dostal sem se do problemu kdy trpím psichyckýma poruchama a paranojou rodina dala ode me ruce pryč a skoncil sem na ulici mam za sebou par akcí kdy sem chtel život ukončit a posledni dobou mam pocit že to tak má být dokážete mi nejak pomoct :/

Odpověděl: Markéta Kordová
Jiří, dobrý den.
Době, že jste napsal, nevěště hlavu, vše se dá řešit, jen se musí začít. Možná je toho, že jste se obrátil na nás, první krok...
Můžete se obrátit na jakékoliv zařízení pro uživatele drog, tvz. Kontaktní centrum, které bývají ve všech větších městech. K-centra poskytují nízkoprahové služby, to znamená, že jsou poskytovány bezplatně, nezávazně, nemusíte se ničím prokazovat, tedy OP nebo průkazem pojištěnce, také můžete přijít kdykoliv bez objednání během provozní doby daného zařízení.
Bohužel netuším, kde jste, nevím tedy kam Vás vhodně nasměrovat. Pokud jste v Praze, můžete se obrátit na naše Kontaktní centrum, adresa a další info níže v odkaze. Zdali jste někde jinde, napište prosím znovu a uveďte, jaká města máte v dobré dostupnosti, obratem Vám pošleme kontakt, kam si zajít.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
GSM: 605 240 501
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 13.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby neváhejte znovu napsat.
S pozdravem, MK