Kamarád spadl do drog
Aza
Dobrý den,
s přáteli jsme zjistili a dokonce si i potvrdili, že náš dlouholetý kamarád spadl do drog. Chtěl bych se zeptat, jak bychom mu mohli pomoci. Napadlo nás informovat o tom jeho rodiče, ale teď jsme na vážkách, jestli by se to ještě nezhoršilo. Proto jsem se obrátil na vás s prosbou o radu. Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Je hezké, že Vám kamaráda současný životní styl není lhostejný a máte snahu mu pomoci. Nepíšete moc informaci, těžko dávat nějaké konkrétní rady co přesně udělat, aby pomoc byla účinná. Většinou to bývají tak individuální situace, že je opravdu třeba vědět více, a i tak se mnohdy nenalezne účinné řešení hned.
Netuším, kde žijete. Pokud je Vám dostupná Praha, nechcete se zastavit u nás v Poradně pro rodiče, partnery a osoby blízké a v osobním kontaktu vše co je třeba více a podrobněji probrat? Nebo Vám můžeme doporučit zařízení jinde, pokud nám napíšete, jaká města jsou Vám dobře dostupná.
Zvažte to, případně se ozvěte.
Prozatím můžete pročíst tyto základní informace: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Mějte se zatím hezky, MK