Zatraceny pecko po 6.
STAROSTA
Donry den,moc vas zdravim.jeste jsem nikde nebyl,vede se mi dobre a dnes to jsou tri tydny co jsem na pohodu bez toho spratka spinavyho (pervitinu 👎🏻 ) zrovna pred chvilkou jsem potkal starou znamou......opravdu moc pekny......moc mi pomaha spojeni s vami,i kdyz jen timto zpusobem.drive bych (a,ze bych cas na intoxikaci a nasledujici rekonvalescenci mel) se ji urcite zeptal jestli neco nema anebo ten jeji (kamaradil jsem spis s nim).ma o tretinu vahy min a bylo me z ni opravdu nedobre......vubec zadny nutkani zaplatpanbuh......vykroucena uplne nebyla,ale byla jasna.jako fakt me to nechalo chladnym,tfujtajxl..........moc vas zdravim a drzte mi palce (sakra,to nebyl dotaz).no tak se zeptam.......je pro vas hruza,ze si dam obcas(skoro denne) brko????👋👋👋👋👋👋

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
omlouvám se, že odpovídám až teď, nějak mi ten Váš vzkaz proklouzl a přehlédla jsem, že jsem neodpověděla. Doufám tedy, že Vaše vítězství nad perníkem trvá a pořád se Vám daří odolávat. Palce Vám rozhodně držím...Co se týká hulení, je to trochu vytloukání klínu klínem - i když méně rizikovým. Prostě další závislost. Problém taky bývá, že tráva nebo alkohol otupují vůli a schopnost odolat, takže se spíš může stát, že Vás pak něco nebo někdo nahlodá a zase si dáte. Ale snad to tak nebude a je to jen přechodná fáze, taková berlička.
Držte se a dejte o sobě zase vědět!
Jana