Kokain Mefedron
Michal 33 let
Moc děkuji za odpoveď, myslel jsem že to zvládnu sám ale Vaše odpoveď je na místě. Jsem z Prahy a rád bych kontaktoval poradnu. Prosím o kontaktní místa, děkuji za odpoveď obdivuji Vaší trpělivost a jsem rád že tu jste.

Odpověděl: Amrit Sen
Michale,
opět zdravím a smekám, oceňuji vaši okamžitou reakci.
Nepíšete však, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města, abych Vám mohl poslat kontakty na adiktologické služby, poradny, ambulantní a další programy v dosahu.
Odkaz na návod, jak je snadno vyhledat, už máte, stejně jako kontakt na naši adiktologickou ambulanci, která, kromě jiného, zdarma poskytuje i poradenské konzultace.
Rád Vám pošlu i další, v Praze, nebo jinde, stačí specifikovat oblast.
Kontakt na NA - Anonymní Narkomany, s informacemi jak o programu, tak o časech a místech mítinků.
Přidávám pár odkazů k tématu prevence relapsu a zvládání, zpracovávání chutí, cravingu, bažení...
Mohou Vám být velmi užitečné, samy o sobě však Vaše potíže nevyřeší, znalosti by měly přejít v osvojené, nebo vlastní dovednosti. Nebude nad to nechat se inspirovat a vše konzultovat s odborníkem, nebo zkušenějšími uzdravenými závislými.
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/4218/Vybrane-modely-prevence-relapsu-pro-praci-s-uzivateli-navykovych-latek
http://www.pomocvzavislosti.cz/cs/akt/craving--bazeni-
http://www.pomocvzavislosti.cz/cs/akt/relaps--recidiva
http://www.drnespor.eu/addictcz.html
http://www.drnespor.eu/shd06w2.pdf
http://www.drnespor.eu/a-symb12.pdf
http://www.uno-ok.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=2028:zahrada-2000-projekt-strategie-zvladani-stresu-jako-prevence-relapsu-vyhodnoceni-2bhu-edukani-skupiny-o-stresu&catid=1:aktivity-nno&Itemid=13
http://books.google.cz/books?id=prc-VADT_KkC&pg=PA225&lpg=PA225&dq=prevence+relapsu&source=bl&ots=b3kQUtiKBC&sig=83TZUM1CS0eyxJvfYTEAvyf-COk&hl=cs&sa=X&ei=BcMzVL_zOsaS7AafhYFA&ved=0CEMQ6AEwBTgK#v=onepage&q=prevence%20relapsu&f=false
Máte ještě něco na srdci, co dalšího pro Vás mohu udělat?
Napište...
Přeji hodně štěstí, držím palce!
Amrit Sen