Pozůstatek mdma a následné očkování proti žloutence
Michal
Dobrý den, chci se zeptat jestli jsem náhodou neudělal obrovskou chybu. V pátek jsem byl oslavovat s kamarády a v opilosti jsem požil půl tabletky extáze. Jen bych chtěl uvést ne nejsem běžný uživatel těchto látek. Prostě alkoholová hloupost. Následně v Pondělí jsem byl z důvodů dovolené na očkování proti žloutence typu A a B. Dneska je úterý a pořád se cítím divně. Zkrátka nejsem ve své kůži. Myslíte, že pozůstatky látky v těle mohly mít nějakou reakci na pondělní očkování.Prosim o radu. Děkuji

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
bohužel nespecifikujete, co znamená "cítím se divně" a "nejsem ve své kuži"...
Nicméně, pokud pociťujete zhoršení nálady, jste více dráždivý, pociťujete úzkost apod., pak to jsou známky tzv. dojezdu, který se po užití stimulancií dostavuje a po více či méně dlouhé době samovolně odchází - obyčejně to u neuživatele často pohybuje i v řádu několika dní... Očkování s tím pravděpodobně nemá nic společného, nicméně pokud by se postupně Váš stav nezlepšoval, zajděte za svým lékařem.
Stačí to takto? Pokud byste potřeboval, neváhejte napsat další dotaz.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec