Hnědé modřinky
Ska
Dobrý večer je mi 37let a injekčně aplikuji Pervitin.a různě po těle se mi dělají malé velké modřinky. Prosím proc,jsou to játra?beru už 20let..mám jít k doktorovi stím?..

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel, tímto způsobem na dálku, přes internet nepoznáme, co Vaše současné zdravotní potíže mohou přesně znamenat. Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař. Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření a se všemi informacemi, které se k Vám váží. Buďto si dojděte k lékaři, pokud by se Vám tam úplně nechtělo, tak alespoň do nejbližšího Kontaktního centra pro uživatele drog. Většinou tam pracuje i zdravotní personál nebo jsou přinejmenším pracovníci Káček proškoleni v základních zdravotních záležitostech.
Pokud nevíte, kde u Vás Káčko je, rádi Vás nasměrujeme, stačí uvést jaká větší města máte v dobré dostupnosti.
Přeji, ať to není nic vážného.
Mějte se hezky, MK