profil
tony
zdravim tak uzivam pervitin uz jen obcas ale chci se toho zbavit uplne,beru 12let z toho 6let nitrozilne ,uz mam po tom divny stavy a hlavne mi stve ze kdyz dostanu chut jdu pres mrtvoly a hlavne se toho potrbuji zbavit protoze jsem ridi z povolani,sice to za volant netaha alle doma pak sem mimo kdyz mam tzden volno,nevim jak to skloubit abych nadale pracoval a navstevoval i vas ale je to nutne,bydlim v praze takze navstevi ohou byt kdykoiv budu mit volno,dekuji za informaci nashle.

Odpověděl: Markéta Kordová
Tony, opět Vás zdravím.
Jsem ráda, že jste se ještě ozval. Můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení, které se dá s prací myslím skloubit (1x týdně skupina + 1x týdně individuální pohovor). Je třeba, ale kontaktovat kolegy včas, abyste byl zařazený to tvz. pořadníku.
Adiktologická ambulance, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
E-maily: klinika@sananim.cz (amb. léčba), case@sananim.cz (casemanagement)
Telefon: 724 521 913 (amb. léčba), 727 941 710 (casemanagement)
Pokud se nedovoláte, prosíme o zaslání SMS a trpělivost. Ozýváme se hned, jak je to možné.
Provozní doba
Ambulantní forma:
Pondělí: 12-20
Úterý: 9-13
Středa: 9-17
Objednání na konzultace je možné i mimo uvedené otvírací hodiny ambulance.
Terénní forma:
Úterý: 12-17
Čtvrtek: 9-17
Pátek: 9-17
Více info, zde: http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
Příjem klientů, zde: http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-a-dospele/prijem-klientu.html
Mrkněte se na to, pokud se budete potřebovat na něco doptat, klidně ještě napište.
Mějte se fajn, MK