Výběr zařízení
DepressedJunkie
Dobrý den,
děkuji za odpověď a poskytnutí odkazů, jsem rád že jsou i jiné možnosti než hospitalizace. Koukal jsem na ty informace o poskytnutých zařízeních a ještě bych se chtěl tedy zeptat které z těch tří (káčko, AA, denní stacionář) doporučujete navštívit, nebo jestli je to úplně jedno a oni si mě kdyžtak pošlou kam potřebují? Dle popisu na stránkách bych asi volil AA kvůli té duální diagnóze, ale nevím jestli by nebylo lepší na úplně první návštěvu jít nejdřív do káčka a tam se nechat odkázat dál.
Ještě jednou děkuji za odpověď a přeju příjemný zbytek dne.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět dobrý den.
Jsem ráda, že jste se ještě ozval a Vaše odhodlání začít svou situaci řešit je stále aktuální.
Asi by bylo nejlepší obrátit se na AA, ale pokud vím, mají teď plný stav a je třeba se nechat zařadit do tvz.pořadníku. Doporučuji si tam hned zítra zavolat a zeptat se, kdybyste případně dostal termín. Pokud by to bylo v dohledné době, tak si můžete počkat, pokud by to bylo za delší čas, můžete zatím zajít do Káčka.
V našem K-centu mimochodem každou středu cca 13-17h ordinuje lékař/psychiatr, ale je třeba se předem objednat.
Stačí to takto?
Přeji dostatek sil, pokud budete potřebovat, klidně ještě napište.
Mějte se fajn, MK