Sex a pervitin
Prcalinda
Chci se zeptat..s přítelem soulozime na perníku. Někdy mu penis stojí a někdy vůbec? Cim to je a co s tím jak ho postavit? Dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení.
Náplní a posláním naší poradny je především pomoc trpícím lidem, v jakékoli souvislosti s návykovými látkami a jejich užíváním, často jde o život. Pomáháme i blízkým uživatelů drog, stejně, jako nejširší veřejnosti. Snažíme se o snižování zdravotních, sociálních a dalších rizik, podporujeme ty jež se rozhodují svoji závislost řešit. Informujeme, předáváme kontakty a doprovázíme je k léčbě a inspirujeme ty, kteří se ještě nerozhodli.
Vyhýbáme se tedy návodným odpovědím, týkající se nejen distribuce, výroby drog, nebo dalšího protiprávního jednání, ale i radám, jak nejlépe si intoxikaci užít.
"Pervitinový sex" je velmi ošemetnou záležitostí a lze si na něm velmi snadno vypěstovat další závislost.
Každý člověk je jedinečný originál a drogy na něj mohou působit různě, stejně jako dopady jejich užívání se mohou u jednotlivců v intenzitě a časovém horizontu lišit.
Zatímco z jednoho se stává po užití pervitinu chladně extatická "sexuální mašina", jiný může být eroticky zcela "mimo provoz". Záleží na mnoha okolnostech a nemusí to být vždy stejné.
Existuje riziko (kromě mnoha dalších), že uživatel pervitinu ztratí zájem o jiný, než drogový sex a časem ho bez drog není schopnen. Další fází může být situace, kdy uživatel není schopen sexu bez drog, ani s drogami. Zůstává sám, prost kvalitního partnerského vztahu, v nejlepším případě v zajetí autoerotiky.
Co platí obecně, že sex na pervitinu obrušuje city, ničí vzácné vztahy a dusí lásku. Lidem, kteří mu propadli se stává, že ztratí schopnost blízkého citového sdílení, rozvíjet, hýčkat a kultivovat partnerský vztah, dar milovat. Nezřídka se stanou promiskuitními, dají průchod realizaci případných deviantních představ. To může na člověku zanechat stopy a nadobro jej poznamenat. Není to velmi smutné, co myslíte?
Doporučuji Vám tedy raději se sexu na drogách vyhýbat, věnovat se mu z lásky a za střízliva. Z případných "selhání" při intoxikaci rozhodně nedělat vědu ani tragédii.
K pervitinu:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
K nemocem, v souvislosti s užíváním drog:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
K sexu na drogách:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.predcasna-ejakulace.cz/drogy-ovlivnuji-delku-sexu/
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/2/191/mene-zname-kousky-chlamydie-a-genitalni-opar.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
kdykoli napište, jsme tu pro Vás,
Amrit Sen.