Jak to vypadá
Lukáš
Zdravím, vím sice se opakuji ale v této otázce budu stručnější.Kouril jsem marihuanu tak půl jointa denně někdy i z pauzou 1 týden měl jsem naposledy 18.12 pak zas týden pauzu a poslední 24.12 tak 6 krát jsem si potáhl a během ledna spíš začátkem nebo polovině půjdu na testy slini nebo spíše moč mohl bych to mít ještě pozitivní piju i proteiny protože jsem se rozhodl že přestanu 24.12 to byla jen slavnostní výjimka dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Lukáši, zdravím Vás,
díky za důvěru. Omlouvám se, nečetl jsem Váš předchozí dotaz, nebo dotazy, ani nevím, jak bych je identifikoval, takže "nechytám" širší kontext.
Věnujme se tedy dnešnímu dotazu, samotnému o sobě.
Přítomnost psychoaktivních látek, obsažených v konopných drogách se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní.
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní.
Doba po kterou lze užití konopných drog detekovat ze slin, je obdobná, jako z krve.
Nepíšete, z jakého důvodu, ani kdo a kde by Vás měl testovat. Nejspíš víte, že bez Vašeho souhlasu, s výjimkou rozhodnutí soudu, to není ze zákona možné. Také, že při běžných zdravotních vyšetřeních ani specializovaných laboratorních rozborech, se testy na detekci drog neprovádí. Za prvé, jsou nákladné, za druhé, jak jsem psal, to zákon nedovoluje.
Pití proteinů, ani podobné "snahy" o ošálení testů nemají na případný výsledek testů vliv.
Předpokládám, jinak byste nejspíš nepsal, že je pro Vás negativní výsledek případných testů důležitý. Nerozumím tedy, proč si, přes z toho plynoucí rizika, nedokážete marihuanu odříci. Máte snad problém s kontrolou užívání?
Píšete o předsevzetí na Štedrý večer s užíváním konopných drog přestat. Vaše rozhodnutí kvituji, rádi Vás jakkoli podpoříme. Svěříte nám důvody Vašeho rozhodnutí? Děkuji srdečně.
Kdybyste ještě cokoli potřeboval, nebo zjistil, že nadobro se rozžehnat s užíváním marihuany nemusí být vždy úplně jednoduché, ozvěte se.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
Končím s hulením - Internetová léčebná intervence pro uživatele konopných látek:
https://koncimshulenim.cz/
https://koncimshulenim.cz/o-projektu/
https://koncimshulenim.cz/o-marihuane/
https://koncimshulenim.cz/online-lecba/
Budeme rádi, když dáte vědět, jak si stojíte a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Držím palce! Amrit Sen