Xanax, rivotril, MDMA
AnOnYm
Vecer jsme si vzali kazdy 1,5 Xanaxu. Usli jsme, rano jsme se vzbudili a citili omamenost. Na to jsme si odpoledne vzali kazdy 1,5 rivotrilu. Po pul hodine kazdy 0,2 MDMD. Mam strach, co se s nami bude dít. Je to ohrižující na živoe ?

Odpověděl: Amrit Sen
Anonyme, zdravím Vás,
díky za důvěru. Velice se omlouvám za opožděnou odpověď způsobenou jak nárůstem dotazů v období svátků, tak dovolenými kolegů, odpovídajících v rámci poradny.
Od popisované intoxikace tedy uběhl nějaký čas, doufám, že jste v pořádku. Budeme vděčni za zpětnou vazbu, napište, co se dělo a jak se cítíte.
Kombinování drog je mimořádně rizikové vždy, ano, může jít o zdraví i život, jako takový. Příště Vám doporučuji zeptat se dříve, než začnete rizikově konat a počkat si na odpověď. Uděláme vše proto, aby se k Vám dostala co nejříve, na většinu dotazů odpovídáme do 24 hodin.
Pro příště, drogy nikdy nekombinujte, alkohol nevyjímaje a vyhněte se i "dokopávání", tedy přidávání si dalších dávek, během intoxikace, mohlo by to dopadnout skutečně zle.
Pár užitečných odkazů:
https://www.vice.com/cs/article/8q9pab/co-se-stane-s-vasim-telem-kdyz-budete-kombinovat-ruzne-druhy-drog
https://refresher.cz/39313-Michani-drinku-travy-nebo-kokainu-nemusi-dopadnout-dobre-Jake-pocity-vyvolavaji-kombinace-ruznych-drog
http://www.drogmem.cz/sub/memy/drogove-mixy/
https://www.koule.cz/lifestyle/kombinace-drog-jaky-vliv-maji-na-vase-telo-60469-shtml/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/57/Strucny-prehled-nekterych-nejcastejsich-mytu-a-fakt-o-drogach
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište,
Amrit Sen.