Test na nikotin a thc
4555
Ahoj, je mi 13 let váha 51kg a výška 165. Příští týden jdeme se školou do protidrogové instituce a budeme testování. Marihuanu jsem měl před 3 tydnama max 1 gram a naposled jsem kouřil 25.11. A jdeme tam 4.12.
Můžu tam jit bez toho aby něco zjistili?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru.
Odpusťte, ale nepíšete, kam konkrétně jdete, ani z jakého důvodu máte být testováni. Navíc, takový počin nemůže nikdo, s výjimkou rozhodnutí soudu, nařídit a provést bez souhlasu testovaného, ve Vašem případě bez souhlasu zákonných zástupců, tedy rodičů, případně odpovědných zákonných zástupců, kterým byste byl svěřen do péče.
Napište tedy více, citlivější info můžete uvést do skryté poznámky, ať vám můžeme dát relevantnější odpověď.
V každém případě jde, vzhledem k Vašemu věku, z mnoha důvodů o velmi ožehavou věc, kromě jiného i proto, že drogy dětský, nebo dospívající organizmus, tělo i psychiku devastují velmi snadno a rychleji, než je tomu u dospělých. Také riziko vzniku závislostí je ve Vašem věku daleko větší.
Nevím o tom, že by se u nás běžně dělaly testy na nikotin. Ten však z lidského organizmu "odchází" poměrně rychle. Z mála, co jste napsal, nepíšete, jak dlouho, ani jak často marihuanu užíváte, nebo jestli máte zkušenost i s dalšími návykovými látkami, mohu jen hádat, že je možné, že Vám vyjde pozitivní test na THC.
Přítomnost THC, obsaženém v konopných drogách se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní.
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní.
Doba, po kterou lze THC zjistit ze slin a potu, je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Rozhodně Vám doporučuji svěřit se rodičům, (nebo zákonným zástupcům), učiteli, učitelce, případně pedagogicko-psychologickému pracovníkovi školy, ještě než na testy půjdete a zkuste mi věřit, že Vám to v kontextu příběhu značně ulehčí situaci.
Stačí takto? Kdykoli napište, jsme tu pro Vás.
Budete li si přát, nemusíme Váš dotaz i naši odpověď, zveřejnit vůbec. Pošleme kód, po jehož vložení do patřičného místa úvodní stránky naší poradny, se naše konverzace znázorní jen a pouze Vám.
Přeji Vám vše dobré, buďte k sobě milý a opatrný,
Amrit Sen.