Hubnutí a kouření marihuany
Katsumi
Dobrý den,
Já osobně marihuanu nekouřím, ale mám kamaráda který teď začal a měsíc aktivně kouří... Je to kluk co sedi jenom za kompen s energy drinkem a tak, ale... Jde o to, že od dětství byl takovej mohutnej a silnej, což ho dělalo děsně krásným... Před měsícem vážil 83 kilo... Vážíme se spolu a oak si z toho děláme srandu takže máme o sobě přehled.. Nevím co to je za úchylku.... Ale jak jsem psala vážil 83 kilo a po měsíci co začal kouřit marihuanu mu klesla váha a razantně.. Váží teď 69 kilo... Což je na 196 cm kluka jakože dost málo... Vypadá jak kdyby ho někdo vysál.... Rozhodně není už ten kluk co býval.. A taky jsem si všimla, že když jsme objednali pizzu. Tak si objednal klasicky jeho oblíbenou... A vždycky ji snědl celou a teď mi říkal že vůbec jako nemá chuť to sníst...
Jsem zvědavá jen jestli to může být marihuanou a nebo mu prostě tělo řeklo že bude tyčka?
Mám o něj docela starost..
Předem moc děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Katsumi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Každý člověk je originál a drogy na něj mohou působit různě, stejně jako dopady jejich užívání se mohou u jednotlivců lišit.
Takto na dálku, odpusťte, si netroufám zaujmout k situaci Vašeho kamaráda stanovisko. Úbytek na váze, tak, jak jej popisujete, "záseky" u počítače i další symptomy, bývají typické především při užívání pervitinu.
Napište více a zároveň se kamaráda, byť je to jeho věc, zkuste zeptat, s tím, že ho máte ráda, záleží Vám na něm a máte o něj strach, jak to s jeho užíváním je, a co vlastně, nebo co všechno užívá. Možná budete mít jasněji.
Kdybyste se potřebovala doptat, kdykoli napište.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Přeji Vám i kamarádovi vše dobré,
Amrit Sen.