Otrava kokainem??
Mydllina
Dobrý den, mám dotaz.
Jak by se mohlo projevit, když by někdo nasypal 3mladym holkam nějakou silnou drogu do alkoholu?
Stalo se nám, ze jsme byly na plese a asi jsme si dostatečně nehlídaly své skleničky. Každá jsme měla pouze dva panáky jagermastera, takže otrava alkoholem je velice nepravděpodobná (vydrzime určitě více), ale během 30 minut jsme všechny tři skončily na záchodech s obrovskou nevolností. Ještě bych rada řekla, ze všechny jsme relativně zdravé, v dobře formě a kolem 22 roků.
Můj přesný průběh: šla jsem si odskočit na záchod a tam jsem náhle začala vidět rozmazlené, dvojitě a nebo úplně černě. Najednou jsem cítila obrovskou únavu a zhroutila se na zem, ještě si pamatuji, ze jsem zvracela naprosto samovolně nažloutlou pěnu a necítila konečky prstů. Zůstala jsem tak ležet cca 20 minut, dokud mě neobjevil přítel.
Od svých dvou kamarádek vím, že jejich průběh byl téměř totožný a nakonec jsme všechny končily vedle sebe v kabinkách a zvracely stále žlutou pěnu. Byla jsem v takovém stavu skoro 3 hodiny, kdy semnou přítel chudák musel sedět na záchodě a čekat, nemohla jsem se skoro hnout, bylo mi strašně!
Po 3 hodinách vše postupně opadlo a náhle mi bylo téměř úplně dobře, došla jsem skoro 30 minut pěšky domu, osprchovala se naprosto bez problému a usnula, ráno žádná kocovina a žádné následky. Ještě bych chtěla zmínit, že mám opodstatněné podezření, ze nám jeden muž hodil do pití kokain, který tam určite měl. Ale mohlo to být cokoli, dnes už se to asi nedozvíme, ale pro klid v duši, bych byla moc vděčná za jakoukoli radu nebo názor. Mnohokrát dopředu děkuji!!!! :)

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
to se opravdu asi nedozvíte. Máte pravdu, že to celé vypadá dost podivně a pravděpodobně jste takové následky - navíc všechny tři - neměli ze dvou panáků nepříliš silného alkoholu. Je dost možné, že vám opravdu někdo něco do pití přidal, bohužel se to stává. Neviděla bych to ale na kokain, po něm byste se asi takhle netrávily, navíc by to ze strany toho člověka byla dost drahá akce s žádným výsledkem. Případně to mohlo být něco, co se za kokain vydávalo a příměsi byly všelijaké. To se u nás také často stává...
Hlavní je, že jste vyvázly ve zdraví a příště je dobré pití si víc hlídat. Pokud se něco takového stane, je také dobré upozornit obsluhu nebo i zavolat policii, aby to někdo další neodskákal ještě víc. A v případě takových následků, kdy i ztrácíte vědomí, pak rozhodně vyhledat lékaře. Mohlo to dopadnout i hůř.