drogy-řešení
XxvallxX
Dobrý den.Píši vám ohledně mého vyřešení situace.Rodičům jsem o pervitinu řekla.Vzali to docela v klidu.Mám zajištěného psychiatra a byla obeznámena i policie.Absinuji od perniku.Přítel se pokouší se sebou též něco dělat.Jen doufám že je vše na dobré cestě.
Děkuji za minulou odpověd

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, XxvalxX,
děkuju za zprávu.
To vypadá, že jste se rozhodla vzít to tak nějak skutečně do vlastních rukou, nebo se pletu?
Musím říct, že to vypadá docela dobře, možná i lépe, než bych po těch pár dnech od předchozí zprávy čekala.
Takže jste se přiznala rodičům! To asi nebylo zrovna jednoduché. A dokonce už jste obejdnaná k psychiatrovi! S ohledem na to, jak dlouhé bývají čekací doby, tak i tohle je vlastně nečekaně dobrá zpráva. Trochu nerozumím tomu, jak v tom všem vlastně v tuhle chvíli figuruje policie, ale to asi není to nejpodstatnější. Důležité je, že jste se dokázala otevřít svým rodičům a říct jim pravdu, že se snažíte nebrat pervitin a máte v plánu to vše dál nějak smysluplnně řešit. Jestli tím motivujete i přítele, je to bonus navíc.
Takže ještě jednou díky za zprávu, málokdy se dovíme, jak příběhy pokračují, a ten váš má našlápnutno dobrým směrem, takže o to větší radost ze zprávy mám.
Držím palce a kdyby bylo potřeba, dejte vědět.
Zdraví,
Gabriela Minařík.