RE: Marihuana - negativni stav
Lizz
Dobrý den,
mockrát děkuji za Vaší odpověď.
Pocházím z Prahy - 4 .
Moc ráda bych se obrátila na nějakého adiktologa minimálně ohledně konzultace. Poslední dobou mám strach, že se mi ty stavy vrátí i když jsem s konzumováním definitivně skončila. Je nějaká možnost se nechat vyšetřit fyziologického hlediska? Dá se to popřípadě léčit prášky kromě psychoterapie?
Děkuji předem za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Lizz, opět zdravím,
jsem rád, že píšete a jste "akční". Doporučuji Vám telefonicky kontaktovat a objednat se na konzultaci v některé z těcho bezplatných pražských služeb.
Tam se při osobním nezávazném a budete li si přát i anonymním pohovoru, po podrobnějším seznámení se situací, dozvíte vše, na co se nyní ptáte. Na dalším vhodném postupu se domluvíte na místě:
Specializované ambulantní služby CADAS SANANIM
Žitná 51
110 00 Praha 1
Mobil: +420 603 831 815
E-mail: cadas@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Adiktologická ambulance(AA)SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
E-mail: klinika@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
Adiktologická ambulance Magdaléna
Pod Vyšehradem 1
140 00 Praha 4 - Podolí
Mobil: +420 739 639 119
Telefon: +420 241 409 838
E-mail: podoli@magdalena-ops.cz
Web: http://magdalena-ops.eu/cz/
Objednat na konzultaci se můžete i do našeho kontaktního centra na Smíchově, kde pracují i někteří z odpovídajících této poradny, kam pravidelně každou středu dochází i zkušený psychiatr - adiktolog:
Kontaktní centrum (KC) SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 283 872 186
Mobil: +420 605 240 501
E-mail: kacko@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Držím palce, hodně štěstí,
Amrit Sen.