Testy
vážka
Dobrý den,
Od září jsem nehulila, ale za poslední týden jsem užila marihuanu asi třikrát (dohromady asi 2 gramy) a zajímalo by mě, jestli mi to můžou detekovat THC při vyšetření u doktora a jak dlouho mi vydrží THC v moči a krvi.

Odpověděl: Amrit Sen
Vážko, zdravím Vás,
díky za důvěru. Testy na přítomnost drog se při běžných vyšetřeních u lékaře, ani těch odbornějších, zpravidla nedělají.
Ty mohou lékaři, provádět v indikovaných případech, například při předporodním vyšetření, jen se souhlasem pacienta, nebo z rozhodnutí soudu.
Přidávám přehled o detekovatelnosti THC:
Přítomnost drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana (THC)
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dnů.
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dnů.
Doba, po kterou lze THC zjistit ze slin a potu, je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Stačí takto?
Buďte na sebe opatrná, přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.