Pokus
Lucinda
Nedavno jsem vam psala o mich problemem s psychickymi stavy.Do ted nechapu co je nastartovalo,kdyz jste psali ze je to po takovem malo castem poziti xtc(4x)a1x pervitin v take malem mnozstvi.Nyni jsou tyto stavy mene caste a lepe je zvladam.Byla jsem i psychotronika a on mi rekl,ze jde pouze o nervy.Dnes jsem uvazovala o dalsim uziti xtc a mam pocit,ze by mi to konecne mohlo pomoci!Davali jste mi take cislo na pana Minarika,rada bych to snim konzultovala,ale nenapsali jste,kdy u telefonu je,tedy do kolika.Myslim,ze me k tomu donutila rodina uz dlouho nefunguje!Take uvazuji o uteku z domova,nebo prave o utek do jineho sveta!!Asi me nepochopite,ale aspon se pokuste.diky

Odpověděl: Jakub Minařík
Mylím, že vás celkem chápu, a trofnu si vám užití ext nedoporučit. To proto, že: 1. Pokud drogy vyvolává špatné psychické stavy, tak se to obyčejně má tendenci spíš zhoršovat. 2. Souhlasím s tím, že to mohou být nervy a příčina může být v rodině. Jenže - před tím neutečete. I když utečete z domova, nebo si vezměte drogu - tak si tyhle problémy ponesete sebou. Jedinné co můžete udělat je ty problémy nějak vyřešit. Buď v rodině, nebo je zpracovat sama v sobě. Drogy v tomto ohledu jsou spíše cestou do ..., než k nějakému spokojenějšímu stavu. (dáma prominy ty tečky) Možná by stálo za to položit si otázku: Proč by vám tentokrát měla EXT pomoci, nebo alespoň udělat dobře? Já osobně nějak nevidím rozumný důvod, proč by tomu tak mělo být. Kdybyste měla zájem o osobní kontakt, stačí cinknout. číslo máte. P.s. Amfetaminy (tj. skupina do které patří ext i piko) mohou vyvolávat některá psychická onemocnění i u zdravých jedinců a i při jednorázovém užití relativně malé dávky.