Dcera
Leny
Dobrý den děkuji za odpověď. Byly jsme tam na recepci dal nás nepustily a ani nám neřekly kde leží takže nevím absolutně nic. Já chápu že je to zákon ale ani jsme ji tam nemohly nechat věci. Jenom by mě zajímalo jestli během tě léčby vím že tam bude tři měsíce budou kontaktovat rodinu aby se to řešilo společně. Já už jsrm dřív chodila do poradny pro rodiče ale tohle jsem nečekala že by se vůbec mohlo stát. A ona během tě léčby může zrušit ten zákaz? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Leny, opět Vás zdravím.
Chápu to dobře, že jste tedy byli pouze na příjmovém pavilonu?
Uváděla jste, že její stav byl akutní a byl jí zavolán záchranný systém. S ohledem na tyto skutečnosti, předpokládám, že dcera bude nejdříve na detoxifikační jednotce, která je na pavilonu 8 a má dvě části - uzavřenou a otevřenou (ale 100% Vám to říct nemohu, je to pouze můj odhad). Pokud je na uzavřené části (s ohledem na to v jakém stavu byla), budete muset ještě pár dní vydržet.
Zkuste tam zavolat a nechat ji třeba vzkaz tel: 284 016 308 (pracovna sester) nebo se zkuste spojit ze sociální pracovnicí - Ellen Surá tel: 284 016 384 Ellen.Sura@bohnice.cz a zeptat se, zda byste ji mohli nechat u ní nějaké věci (?).
https://www.bohnice.cz/zakladni-informace/oddeleni-8-at-zeny/
Věřím tomu, že až se dceři trochu uleví, dám Vám sama vědět a bude ráda, když ji v léčbě podpoříte.
Zmínila jste Poradnu pro rodiče, chodila jste k nám?
Budu ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo. Kdyby něco, pište.
S pozdravem, MK