Maniodepresívní psychóza
lily
Ahoj,v neděli jsem si po požití velmi vysoké dávky pervitinu a následeně vyšší dávky sedativ Lexaurin podřezala žíly.Báro,kdybych tenkrát se do té Prahy za vámi rozjela,nemuselo se to stát je to všechno mojí leností a neschopností se adaptovat na dané!!!podmínky,svět bez omezení lidských rolí by stál za žití.Psychiatrička (...) z Riapsu mi diagnostikovala plně se rozvíjející maniodepresívní psychózu s paranoickými prvky o mém braní perníku rovněž ví a nesnažila se mi to vymlouvat-ostatně,proč taky,že?Beru Risperdal ale jsem po něm strašně neklidná prostě furt jak vysmahlá ikdyž nejsem.Zatím mě ale pomáhá spíš Diazepam 10mg na který si pomalu ale jistě buduji návyk/jako bych jich už neměla dost/.Jen jsem Vám chtěla napsat jak jsem teď ba tom bídně a všechny,kdo budou tenhle "dotaz!"číst varovat před zákeřností pervitinu,nevím jestli se z toho někdy vyhrabu,prosím o ten kontakt,kdekoliv.Děkuji mějte se Vaše lily

Odpověděl: Bára Orlíková
Milá Lily, omlouvám se za pozdní odpověď, ale nebyla jsem teď nějakou dobu k dispozici a kolegové nechtěli odpovídat dotaz určený mě. Myslím, že teď je nejdůležitější, abyste zůstala v kontaktu ať už s RIAPSem nebo s jiným zařízením, kam docházíte a ve kterém vám mohou pomoci s vašimi problémy. Každopádně tam také mluvte o tom, jak se cítíte po lécích, které máte předepsané, aby s tím nějak naložili a medikaci vám případně změnili a také o tom, jak to máte s drogami a jak to máte s tím Diazepamem. Určitě bych být vámi nebrala žádné léky, co nemáte předepsané a také žádné drogy, abyste si tím ještě víc neuškodila. Myslím, že v tuto chvíli bych vám asi nepomohla lépe než odborníci, se kterými jste teď v kontaktu. Vím, že situace, ve které jste je dost složitá, ale věřím, že se zase odrazíte a bude to lepší. Hlavně: mluvte o všem, co se vám honí hlavou, když budete mít potíže s čímkoli, obracejte se bez odkladu na ty lidi, kteří o vás teď pečují a buďte opatrná, co se týče drog a léků. Moc vám držím palce a kdyžtak napište sem nebo na Bara-Orlikova@seznam.cz (původní adresu orlikova@sananim.cz už nemám). Mějte se co nejlíp a držte se.