otázka
eemmma2
Píšu ještě jednou, jelikož jste mi vpodstatě neodepsal a já bych ráda znala odpověď.Takže se pokouším lépe formulovat svůj dotaz:1. Proč mám při intoxikaci p. stále častěji záblesky jasného vědomí? 2.Jak je to s vlivem drog na pleť? 3.Mám deprese a stíhu - myslím, že prothiaden je celkem neutrální, nebo ne?4.Ohledně výroby lipovitanu - je na trhu nový dostupný (bez předpisu) preparát? Děkuji za případnou odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
1. Vezměte to tak, že jste v intoxikaci jako doma. Prostě je to pro vás už normální stav. 2. Pleť po drogách, speciálně po piku bývá dosti špatná. Existuje jenom jedna varianta co s tím . nebrat. Bývá to vliv příměsí v pervitinu. 3. Prothiaden se mi nejeví jako dobrá medikace. Já bych vám ho nenaordinoval. Ale ono najít nějakou medikaci, která vám bude něajak inteligentně fungovat s pervitinem je dost těžké. Doporučení platí jako v předchozím bodě, bohužel. 4. Existují hepatoprotektiva Flavobion a essenciale forte. není to sic totéž - ale pokud nechcete vyrazit do hepatologické poradny ... Kdybyste měla zájem kterýkoli z výše uvedených bodů nějak koncepčněji řešit, můžete se stavit. Rád vás uvidím.