Prášky ;)
Dobrý den. Můj dlouholetý kamarád se pokusil spáchat sebevraždu a doktor mu předepsal Risperdal, že je schozofrenní apod. Přitom vím, že je to plk. Ale to je jedno. On už ho nebere ;) Berou ho jeho kamarádi;) Co si myslíte o experimentech s těmito léky? Myslíte, že to může u zodravýho jedince vyvolat nějaké psychotické epizody, byt dejme tomu dobře zvládá halucinogenní stavy LSD apod? ;) Myslím tím, zda tyto léky (můj druhý kámoš užívá Ziprexu ;)))) nemohou navždy narušit rovnováhu v mozku. Mějte se fajn, děláte fajn práci ;) Ahojda ;)

Odpověděl: Jakub Minařík
Ne léky které se starším názvem jmenují neuroleptika bych nebral. Už ten název skupiny by mě varoval. Tyhle léky sice umožňují spoustě psychotiků nebýt v oustavech, na druhé straně, mají spoustu nežádoucích účinků, z nichž některé mohou být dost nepříjemné. Například narušení koordinace motorického systému které může skončit nekoordinovanými pasmy, nebo maligní neuroleptický syndrom, či vzestup sekrece prolaktinu (to je hormon, po kterém vám narostou prsa a budete impotentní), narušení krvetvorby, - ... Víte - myslím, že něco jiného je tyhle léky užívat na předpis, pod kontrolou lékaře a něco jiného si je ordinovat sám, podle toho, jak mě to napadne. Kamarádům doporučte, ať svoje experimenty uváží. Ohledně těch změn. Existují studie, které tvrdí, že k těm změnám stačí jedinné užití, ... :-(