perník řešení
Daniel
Dobrej,tak ted zkusim stručně a abych se dostal k nějakému začátečnímu závěru..jinak dík za odpověd..Když se mi toto děje co jsem psal vám osobně pod timto jménem,tak jak bych to měl řešit momentálně..Takže mám jít za obvodním lékařem a říct mu celý dny šnupu perník a tohle se mi děje objednejte mě na všechny rentgeny nejlépe? Nebo mám jít jako na pohotovost až to bude silné a říct cejtim to na zástavu srdce,mrtvici nebo inkfart možná prasklou cévku v hlavě tak mi udělejte ekg a další zkoušky a jestli je to v pohodě tak já du za psychiatrem nebo domu jestli mě pustíte?? To asi né ne nebo ano? Možná že to zní že si z toho dělám srandu ale nedělám, spíš je to naštvanost (ale na na vás ani nikoho jiného ale obecně na situaci) s podladěnou ironíí, ono vysvětlujte tohle někomu korektnímu a detailně v tomhle stavu,aby se k vám choval jako ke každé průměrné osobě no. příkladem to berme tak že nechci přestat a chci mít klasické ty pěkné stavy z toho, to abyste mi nenapsala jít se léčit (i když odhaduju dle toho co se mi děje že to moje chci asi nebude moc zkloubitelná varianta natož dlouhodobá) Takže první krok bych tedy měl udělat co? děkuju za odpoved a doufám že tohle už je souvislejší dotaz na přesnější odpověd.

Odpověděl: Markéta Kordová
Daniely, opět Vás zdravím.
Vašemu naštvání rozumím, chápu, že je to nemilá situace, také to, že se Vám moc nechce běžným lékařům cokoliv vysvětlovat.
Můžete se obrátit na nějakou adiktologickou službu, kde bývá většinou zaměstnán i lékař a zkonzultovat to s ním. Tedy s lékařem, který s uživateli nelegálních drog běžně pracuje a dá se s ním tedy bez obalu hovořit o věcech, tak jak jsou.
Nevím, kde žijete, pokud je pro Vás dostupná Praha, tak se můžete obrátit na některé z našich ambulantních zařízení, kontakty a další informace v odkazech:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Jinak obecně: těmto stavům se dá přecházet tak, že nebude užívat několik dní v kuse, mezi jednotlivými jízdami si odpočinete, vyspíte, najíte, budete udržovat pitný režim (nealko), dostatečně doplňovat vitamíny a také minerály (vápník, hořčík, zinek). Zkrátka pokud nechcete pervitin vysadit úplně, alespoň se snažit konzumovat méně, aby měl organismus včetně psychiky také nějaký prostor na regeneraci. Užívání drog je pro obojí vždy velký, nepřirozený a razantní zásah, je třeba na to myslet a trochu na to dbát.
Stačí to takto?
Pokud žijete někde jinde, tak napište, jaká větší města máte v dobré dostupnosti. Podíváme se, kam by se případně dalo zajít.
S pozdravem, MK