Pervitin
Hana
...ještě mám jeden dotaz. Tenkrát jsem měla přítele a ten mne dostal k pervitinu.Když už bylo všeho moc rozešla jsem se s ním a ukončila veškeré vztahy s lidmi, kteří by měli co dočinění s drogou.S lidmi, kteří mne znají dnes, tak by tomu nikdy nevěřili, kdyby jim to někdo o mně řekl.Ovšem každá minulost člověka dohoní a před pár týdny se tu objevil člověk, kterému jsem nesympatická (neúspěšná zakomplexovaná žena), která se to nějakým způsobem o mně dozvěděla a neustále mne napadá před jinými lidmi a před mými dětmi ajá vše vyvracím, popírám.Jak se mám zachovat v takové situaci, když mne někdo vydírá a terorizuje???

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, v takovéhle situaci těžko radit. Možná by stálo za úvahu si o tom se svými blízkými na rovinu promluvit. Ale kdybyste to tak nechtěla udělat - existuje varianta, že se s tou paní moc bavit nebudete, asi bych se ani do nějakého vysvětlování nepouštěl a nic bych jí nevyvracel. Prostě bych se jí jen zeptal, co je jí do toho a víc bych se s ní nebavil. Protože ona vás může úspěšně napadat jen tehdy, když vy s ní tuhle hru hrajete. Pokud jí odpálkujete a budete jí ignorovat tak jí nezbyde, než vás nechat na pokoji. Protože to nebude zábavné. Pokud by se ukázalo, že ani tohle nezabírá - existuje možnost, že na ni budete ostrá a doporučíte jí ať si svoje mindráky léčí na někom jiném. Pokud to tak cítíte tak baste asi trefila do černého. V každém pádě bych se na vašem místě terorizovat nenechal.