pervitin
Hana
Milý pane Minaříku, děkuji Vám za odpověď.Pervitin jsem si aplikovala 4x injekčně, ale chápu, že už jen to málo stačí k riziku nákazy žloutenky.Nejsem z Prahy, ale na rande s Vámi bych šla:)Ovšem až po domluvě v práci,kdy dostanu volno. Chci se Vás zeptat: Mé bolesti v pravém nadbřišku mohou to být také příznaky žloutenky? oponovat Vám nechci, jen píši, že jsem žádné jiné příznaky neměla, jen mám teď po několikáté zánět ledvin, tak nevím.Dost se bojím, protože mám dvě děti, teď skvělou práci, přítele ( o mé minulosti neví) a bohužel, teď už pozdě,ale přece si uvědomuji,že nejcennější je zdraví.Mám se bát???????

Odpověděl: Jakub Minařík
Vidím, že jsem vás dost viděsil. Vracel jsem se k původnímu dotazu a koukam, že jsem to líčil dosti plasticky. Ale zas tak strašné to nebude. Jestli máte děti, tak vám dělali jistě testy v době kolem porodu. Ale vyloučit nákazu se mi jeví přinejmenším jako vhodné. Ten zánět ledvin také může být příčinou vašich obtíží. V souvislosti s tím mě napadá, že kdyby se vám do Prahy nechtělo kvůli temu jezdit a jste někde v péči kvůli těm ledvinám, tak možná by jste mohla dosáhnout vyšetření i bez toho. Například tím, že se cítíte unavená, cítíte tlak v pravém podžebří (a to není lež) a kdysi jste měla partnera, které měl žloutenku typu B a C. A že jste spolu spali bez ochrany, ... Vzhledem k vaší situaci by to mohlo splnit svůj účel. Ohledně našeho "rande" se můžeme dohodnout separátně, podle potřeby a podle toho jak budete (-me) mít čas. :-)