přestat?
Czarcka
Já ani nevím proč tady píšu?Ale chtěl jsem se jen zkusit zeptat na radu...Už dva roky hulím(marihuanu) a pořád nemám žádný důvod proč proč bych mněl přestat.A zkouším další(nikdo ještě na nic nikdy nepřišel..) drogy extáze chystám se na tripa apod..Tak mně napadlo jestli by mi někdo nemohl dát nějaký důvod proč bych s tím mněl přestat a TAKY JAK...Možná že si to tady pletu s něčím jiným ale za vyskoušení nic nedám... :),díky za odpověď..

Odpověděl: Jakub Minařík
Odpověď proč znáte jen vy sám. Jedině vaše motivace vám může pomoci přestat. My a nám podobní vám můžeme jen pomoci s vaší motivací nějak pracovat. Protože s motivací je to těžké. Někoho motivuje když zjistí, že mu mozek šlape pomalejš, jinej může mít ouplně vygumováno, sedět, přijít o nohy a furt nemá dost. A když už víte PROČ - tak JAK nebejvá tak velkej problém. Uak? :-) P.s. Sladké tajemství - když už se takhle ozýváte, tak chcete o svých proč alespoň diskutovat. Takže je to na dobré cestě. :-) Stačí jen se na to nevykašlat.