Epilepsie
Karel
Dobrý den,mám epilepsii.V záznamech od neuroložky to mám upřesněno jako "temporální, spánková epi.".Jen jednou jsem měla ten velký záchvat a proběhl ve spánku.Jeden rok užívám Lamictal a nemám absolutně žádné záchvaty(ani malé ani velké). V době užívání léku jsem si jednou dala extázi. Učinek drogy byl klasický a žádné epi. následky neměl. Myslíte, že se léky na zklidnění nervové soustavy co užívám, mohou nějak zásadně ovlivňovat s extází. Když si budu chtít opravdu vyjímečně(1x ročně) zapařit na extázi může to mít nebezpečné a neřešitelné následky ohledně mé nemoci???Díky za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Doporučoval bych to neriskovat. EXT a i třeba pouhý pobyt na party mohou vyvolat epi záchvat. EXT může zvýšit dráždivost nervového systému, a podobný efekt může mít třeba stroboskop. Pokud to bude v kombinaci - ... Já sice vím, že takhle to není žádná sranda, ale mohou to být mnohem větší ... Buďte ráda, že jste stabilizovaná a nemusíte užívat něco mnohem horšího. P.s. Zkuste se na tohle téma zeptat vaší neuroložky. Pokud je rozumná, tak by si o tom s vámi mohla promluvit a třeba vám pomoci najít cestu, jak si nějak bezpečně vyhodit z kopejtka. No a pokud se to nepovede, tak alespoň budete vědět co, proč a jak.