otaazka
eemmma
proč mám furt ty hnusný chvíle jasnýho vědomí když sem intoxikovanáj?a co mam dělat s tou horšící se pletí a vlasama.mamdeprese mam brát antidepresiva. mam brát neuroleptika na stíhu mam možnost brát všechno mam hodně známejch ale za všechno se platí takže se ptam. už se prej nevyrábí lipovitan jaká je náhrada?nechci už chodit do školy co mam dělat nedokážu tam vydržet.děkuju za odpověta to mam maturovat nic neumim

Odpověděl: Jakub Minařík
No, možná by stálo za to vrátit se na chvíli ke střízlivému vědomí a zvážit co dál. Protože se trochu bojím, že na to co píšete neexistuje rozumná odpověď - jedině snad, že v tom máte docela hokej. Mám trochu pocit, že mě asi v duchu, nebo možná i nahlas teď posíláte do ... Ale kdybyste měla pocit, že byste chtěla své motivy a temná zákoutí v hlavě prozkoumat a udělat se v nich jasno, stačí cinknout, nebo napsat. Uk? :-)