piracetam
pirátka
Něco sem se tu dozvěděla o piracetamu, takže za měsíc dělám důležitou zk na VŠ, přitom pracuju na celý úvazek,únava občas hulim..., stačí ten měsíc na to aby se projevil nějaký účinek? Jinak informace viz příbalový leták, kompendium mam. jo a ještě zda by se mělo jednat o vyšší dávky než doporučené

Odpověděl: Jakub Minařík
No, měsíc je na hranici. Skorem bych si troufnul říci, že bych do toho osobně už nešel. Snad jedině v tom pádě, že bych měl předem zkušenost, že to zabere a snesu to bez obtíží. Nežádoucí účinky jsou sice málo časté, ale testovat to měsíc před zkouškou je spíše risk. Zvažte to. Jinak dose by měli stačit ty doporučené, i méně. Hlavně na začátku. P.s. Bezpečnější alternativou, kterou mám vyzkoušenou ze studií je zvýšený přísun vitaminů, hlavně skupiny B a C, minerálů, hodně pít, i nějaké ionťáky pomáhali. Sic žádný zázrak, ale ve finiši před zkouškou to přec jen zvýšilo rezervy. Jo a taky si tu a tam odpočinout, nebo se vyspat není špatné. Držím palce. :-)