pervitin
hana
Dobrý den, před rokem a půl jsem přestala užívat pervitin.Vše je pryč a já žiji pohodový život.Jen asi 5x za tu dobu jsem měla stíhu. Naposledy před dvěma dny v noci a bylo to strašný.Bude to jednou zcela pryč nebo mne to bude pronásledovat celý život? Dále se chci zeptat jaký vliv mají drogy na ledviny a na játra, protože se mi zhoršila pleť a někteří lidé mi řekli, že je to špatnou funkcí jater, taky mne někdy bolí na pravé straně v nadbřišku, ale nechci jít k dr,nechci říct, že jsem byla na drogách.děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ohledně té stíhy - takhle po netu s kusými informacemi - těžko říct. Může to samozřejmě zmizet a už se neprátit, ale pokud se to tu a tam vrací - tak by možná stálo za úvahu si o tom s někým víc promluvit, než si jen takhle na dálku posťežovat. To ale nechám na vás. Jen vy výte, jak moc vás to trápí. Kdybyste měla dojem, že byste chtěla - tak 220 803 130 a můžeme si dohodnout rande :-). S těmi játry - nevím, jakým způsobem jste si pervitin aplikovala. Pokud to bylo injekčně a nebo jste se chovala jiným způsobem rizikově, tak bych vám důrazně doporučoval nechat se vyšetřit. Existuje totiž možnost, že jste se nakazila např. žloutenkou typu C a vaše obtíže jsou projevem chronického stadia choroby. Jestli mi chcete oponovat, že jste žádnou žloutenku neměla, tak - je to možné, akutní fáze onemocnění může proběhnou jen s minimálními příznaky a postižený si nemusí ničeho všimnout. A chronická žloutenka může během pár let játra zcela zdevastovat, takže přestanou fungovat, nebo se v nich rozvine nějaký nádor. Abych jen nestrašil, tak pokud se ozvete, mohu vás doporučit kolegovi, který by vás mohl vyšetřit, nákazu vyloučit - nebo vám doporučit nějakou vhodnou léčbu. A jen abych vás uklidnil, pro nákazu VH existují i jiná vysvětlení, než že jste brala drogy. A některá jsou troufnu si říci, mnohem přijatelnější. Ale může být asi problém, kde začít. Přec jen - dorazit za svým praktickým lékařem s tím ať mě vyšetří, jestli nemám chronickou žloutenku vyvolá celkem jednoznačně dotaz - jak jste na to proboha přišla. P.s. To rande byl pokus o žert, ale nabídka zavolat, stavit se a něco vymyslet platí.