Porucha osobnosti
Anonym
Dobrý den,prosím o radu,memu synovi je 18let od 15 let byl v DU,za krádeže v 17 se dostal k nějaké droze po její užití na sebe zavolal pohotovost ,Nevím co vše to obsahovalo,ale od té doby se mu zmenilo chovani.Obcas jde do křečí s rukama,trpí nespavosti,nevnímá realitu,vše rozbíjí a všemu se směje,nebo se klepe ,několikrát byli přivolaný policajti,kteří ho vždy nechali odvést na psychyatrii ,po každé ho pustili.Jenze jeho chování se stupňuje s drzostí, nechuti života,agresivita,lidé okolo neho s Nim nechtějí mít nic společného.Na psychyatrii mi ještě vynadali at je uz nevolame.Drogy nebere a alkohol taky nepije,Ja uz zkusila vše, ale nic nepomáhá,aby se nějak zařadil do reálného života,poslední incident me dohnal k vyhození z bytu napadá mi sousedku a rozbil ji auto,prosím o radu a pomoc ,co můžu a jak udelat dostat ho na leceni on mi s tim nesouhlasí,vrací se domů jak bumerang,bojím se ,ze někomu ublizi.Ve zprave od psychyatrii ma napsáno porucha osobnosti.Dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je velmi těžké vyrovnávat se s takovou situací, když jste zatím nenašla nikde zastání. Pokud se ale dějí věci, které jste popsala, neměla by Vás rozhodně ani policie ani psychiatrie odbýt. Jen je někdy třeba vytrvat, než se opravdu ukáže, že sama to řešit nezvládnete.
Doporučovala bych zajít se poradit o celé věci osobně do některého z center, která se zabývají pomocí rodinám uživatelů a psychiatrických pacientů.
Pokud byste měla blízko do Prahy, mohu Vám nabídnout naši Poradnu pro rodiče SANANIM, v Žitné ul. na Praze 1, je třeba se telefonicky objednat na čísle 739 268 527. Případně Vám ráda zašlu kontakt někde blíž.
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Přeji hodně sil!
S pozdravem
Jana Žáková