Uzkost
Man1717
Dobry den,Mel jsem kamarada ktery mi nabydnul pervitin do nosu! bohuzel ja jako mlady zvedavy kluk to ne odmytl, bohuzel dal jsem si to vickrat abych pravdu rekl cca asi tyden v kuse, pak jsem na sobe pocitoval neco jako by strach ale nevedel jsem proc, tak jsem se rozhodl a dal jsem si slib ze nikdy vickrat to uz neudelam
ale asi mam nejaky na sledky z uzivani perv...
uzkost mam 24/7 v kuse, jen chci vasi radu co semnou nebo co mam delat jsem objednanej k psychiatrovy a proste jen chci vedet nas nazor !! dekuji predem

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
díky za důvěru.
Někdy se může stát přesně to, co popisujete. Zdá se, že u vás "jednorázová" několikadenní epizoda užívání pervitinu způsobila rozjezd psychických problémů v podobě strachů a úzkostí.
Pokud strachy samy o sobě nezmizí, pak nezbývá než se skutečně obrátit na psychiatra. Jde v prvé řadě o to, aby se stavy nestaly chronickými. Nasazení vhodné medikace by mělo přetrvávající pocity přerušit a přetrhnout tak řetězec strachů a úzkostí. Následně se pak medikace vysadí a budete doufat, že se podobné stavy nevrátí.
Rozhodně by pro vás měl být tento zážitek jasným znamením, že psychostimulačním a halucinogenním látkám byste se měl pokud možno vyhnout a to všetně marihuany.
Budu ráda, když dáte vědět, jak se situace vyvíjí a přeju vám, aby se situace co nejdříve zlepšila.
S pozdravem,
Gábina Minařík.