LSD
-Anonym99
Zdravím, chtěl bych se zeptat zda je bezpečné zkusit LSD už v 17? Psychicky nějak netrpím depresemi atp...Jsou tam nějaká rizika ikdyz budu s dobrými lidmi, kterym duvěřuju a v dobrym prostředí?

Odpověděl: Amrit Sen
Anonyme, zdravím Vás.
Užití halucinogenů je vždy rizikové, tím spíš, že jste ještě "ve vývinu".
Pro první užití je přítomnost minimálně jednoho střízlivého "sittera", který umí intoxikovaného co nejbezpečněji "provést" všemi fázemi "tripu"a v případě potřeby ho pozitivně "přeladit", případně poskytnout první pomoc, je nezbytné.
Takový člověk Vás ale "nedoprovodí", protože zná a respektuje pravidla pro co nejbezpečnější zážitek se spirituálním přesahem. Zejména proto, že jste tak mladý a v neposlední řadě by se tak mohl dopustit protiprávního jednání.
Doporučuji Vám tedy experiment s halucinogeny, ještě lépe s jakýmikoli drogami, odložit na co nejdelší čas, ve hře je Vaše duševní zdraví, může se hrát i o život.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/lsd.html
https://www.prevcentrum.cz/informace-o-drogach/lsd/
http://www.odrogach.cz/nactileti/drogy1/informace-o-drogach1/halucinogeny/
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.