Pervitin
Niky
Dobrý den, zkusila jsem pervitin a od té doby mě bolí hlava pulzující bolest pokaždé když zažívám orgasmus, stejnou bolest jsem cítila při použití drogy. Může to mít souvislost?
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás Niky,
díky za dotaz.
Není mi z formulace otázky úplně jasné, zda u vás k bolestem hlavy při orgasmu před experimentem s pervitinem nedocházelo? Dejme tomu, že je to tak.
Jelikož nejsem ani lékař, ani expert na tuto problematiku, dovolím si obecnou úvahu. Intoxikace pervitinem a orgasmus mohou mít opravdu něco společného. Je to zvýšená produkce neurotransmiterů v mozku - především dopaminu.
Jak funguje v mozku pervitin se můžete podívat zde - http://starawww.drogovaporadna.cz/drogyamozek.html
vyberte si mezi nabízenými drogami speed.
Pokud na sobě pozorujete změnu směrem k bolesti při orgasmu opravdu teprve v době po experimentu s pervitinem a stav se nemění, být vámi, šel bych k lékaři. Minimálně pro vyloučení závažnější zdravotní komplikace a pro klid v duši. Doporučuji například ambulanci Kliniky Adiktologie, VFN UK, Apolinářská 4, Praha 2. Více o pracovišti najdete zde: http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/629/4358/Adiktologicka-ambulance.
Domnívám se, že jde o erudované pracoviště, kde dokážou váš zdravotní stav odpovědně posoudit.
Jde však o velmi odbornou oblast a otázku, která bez odborných vyšetření zodpovědět spíše nepůjde.
Stačí to takto?
J.Chudomel