Bolest ledvin po emku
Lucie
Dobrý den, včera večer jsem si dala dvě menší čáry emka. Dnes odpoledne mě začala šíleným způsobem bolet záda, přesněji pravá ledvina. Je zde možnost, že by bolest mohla být způsobena užitím emka? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Lucie, opět Vás zdravím.
Je mi líto, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše současné zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užitím drog nebo zda se jedná o něco jiného. Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař.
Možná může mít konzumace vliv na Váš současný zdravotní stav, ale také je možné, že byste tyto potíže měla, i kdybyste nic neužila, opravdu těžko říct. Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Přeji, ať je Vám brzy lépe.
S pozdravem, MK