strach z předavkovani methamphetaminem
Sokerea
dobry den piko beru uz osum let od 14-16 nosem a kouril pak az doted najehle mam posledni dobou takove divne stavy byl sem uz v lecebnach po detoxech atd ale posledni rok nezvladam ani polovicni davky cosem daval intraven. Driv a ted prave jsen uzil asi 50ml intravenozne auz 24 hodin lezim v poateli nehybu se ale presto mi srdce busi o zavod . Scervenali mi ruce od koncu prstu az po ramena natekl oblicej hlavne nos apod ocima a kdZ ae pokusim jit na wc takjdu pomalu protoze jen co stoupnu zamota semi hlava a srdce bijw tak ze ae bojim aby neprasklo. Nutno podotlnout ze nedavam kazd den ale ob den ale za to vyssi davky naraz chci se zeptat jestli jsem se nepredavkoval jemi zima vysoky tep i tlak horecku budu mit take a vsude po tele mam fialové flicky dekuji za radu

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Díky za důvěru. Zachovejte maximální možný klid. Ať už se jedná o předávkování, nebo toxickou psychózu, či obojí, volejte "rychlou".
Mám na mysli záchranku, telefonní číslo: 155
Postup při volání záchranky:
http://www.prvni-pomoc.com/postup-pri-volani-rychle-zdravotnicke-pomoci
Máte li možnost do doby, než se k Vám dostane lékařská, zdravotní pomoc, s někým mluvit, oslovit někoho nablízku, v okolí, využijte ji.
Pokud jste úplně sám zkuste krizovou linku, je ale na zvážení, jestli nechat volný telefon, aby se k Vám mohli pracovníci první pomoci v případě potřeby dovolat.
Pijte nealkoholické tekutiny, odpočívejte.
Krizové linky:
RIAPS: 222 580 697
Centrum krizové intervence: 284 016 666
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
http://www.spektrumzdravi.cz/prvni-pomoc/predavkovani-drogami
Ostatní můžeme probrat později.
Určitě, až budete v lepší kondici, napište, dejte vědět, co a jak.
Držím palce, Amrit Sen.