Speed
Klarii
Dobry den, chtela bych se svami podelit o svuj pribeh, ktery se mi stal v sobotu 24.2.2018.
Dopredu chci rict, ze Speed a extazi uzivam vyjmecne, vim ze nejsem zavisla. Ted jsem mela speed po dvou mesicich. V patek vecer sme si s moji sestrenici a jeji dcerou sedli uzivali speed a bavili se. Vse bylo prijemne, krasne, uvolnujici. Behem rana prisli dva kamaradi a i tak bylo vs3 v poradku, najednou kolem 15:00 odpoledne jsem zacla byt smutna, ale ne unavena spat se mi nechtelo, bez nalady, nechtela jsem snima ani sedet u stolu, jen sem se uvolnila a koukala do telefonu. Kolem 17:00 hodiny jsme sli ven, najednou mi bylo zase dobre. (Moje posledni cara speedu byla v 12:00)
Prisli sme domu a vse zaclo, boleli me oci. Ten den meli prijit dalsi lide a v party pokracovat, ale jakmile prisli dva spanikarila jsem sla jsem si umit oblicej, nakapala ocni kapky a sla do pokoje, stim ze to zachvili prejde. Jakmile jsem zavrela oci, slysela jsem jak me ostatni pomlouvani, resili jak hospodarim s penezma, s kterym klukem bych chtela byt, on zas nahlas cetl vsechny zpravy co jsme si psali. Pak mi bylo hodne zle a rychle se zamkla, jak me pomlouvali tak rekli ze uz me tu dale nechteji ze jsem udelala hodne moc spatnyho a poslou me zpatky do cech (ziji 5 mesicu v rAskousku).. vedela jsem i ze jeden kluk z party snima nesedi v obyvaku, zedokonce neco varili. Kdyz zjistili ze jsem zamkla v pokoji busili na dvere. Pak jsem videla a slysela co se deje, snazili se mi dvere vybourat skrz nejake kovove dratyy, dokonce sem ne sahala a snazila je sundat, pak me napadlo ze dam postele ke dverim aby se tam nedostali, mela pocit ze m3 sleduji kamerou a bavi se co zrovna delam, meli me na velke televizii a zjistovali jestli dycham pravidelne nebo jestli nespim, bala sem se pohnout, ze se mi budou smat, slysela jsem moji sestrenici ze si vezmou moji bankomat kartu a trochu si uzijou, v tom okamziku jsem otevrela dvere od balkonu a snazila se schovat kartu aby ji tou kamerou nevideli.. pak sem si sedla na postel a cekala co prijde byl najednou klid, rozhodla jsem se utect ven. Odekla sem a cekala najednou se nic nedelo, rychle sem vzala psa bundu boty a chtela sem zdrhnout, jelikoz jsem ten speed platila i ja, neco v hlave mi rikalo abych se jim postavila a zarvala sem, dej mi speed a najednou na me vsichni koukali jeden s kluku rekl ona nam rozumnela a ja na nej rvala ze uplne vsechno, sestrenice rekla jo pojd sem, rekla to vklidu a to me zarazilo, najednou se zvedla a kdyz jsem videla ty jeji oci, ten strach uz padal dolu, rozklepala jsem se brecela a sla do kolen, pak sme si sedli a o vsem mluvili, nic z toho nebyla pravda, kdyz byli u me citila jsem ze me maji radi, pak mi dali studenou sprchu a at si zase lehnu, ze vsechno bude v poradku, ale i presto jsem si nebyla jista jestli to pravda je nebo ne, po 3 hodinach sem si sla zas lehnout jakmile jsem byla zase sama slysela jsem jak se o m bavi, zr ze me udelaji blazna ze ted nevim co je pravda a co ne, volala sem sestrenici a ta prisla chytla me za ruku a vse bylo zase pryc, dali mi prasky na spani abych spala, ona odesla a porad me nekdo chodil ko ntrolovat pak sem slysela jak se bavi o tom aby mi dali dalsi prasky na spani ze me tim zabijou, to uz jsem nevydrzela a zase se zamkla jakmile to slyseli vylitli a busili na dvere, odemkla jsem sestrenice me zase uklidnovala a uz mi i sebrala klic, prinesla mi cokoladu a snazila se me nejakym zpusobem hodit do klidu, pockala jsem az odejde a cokoladu jsem rozdrtila na mini kousicky abych zjistila jestli v tom je dalsi prasek, pak jsem usla, druhy den tedy v nedei 25.2.2018 jsem o tom vsem diskutovali, ale porad sem na to myslela a kdyz sem odesla ven se psem ci jen sama na zachod, ty pocity ze se o me bavi byli zpatky.. uz je utery vecer a ja vam pisu, od te doby jsem strasne slaba, vycerpana, uvtritr prazdna,bolesti hlavy a celeho tela, hlavne bolesti oci porad brecim a tak porad premyslim, jestli se to doopravdy stalo nebo ne, jestli se ze me snazi udelat toho blazna nebo jen byl Speed na me moc silny, premyslim i nad tim jestli nejsem nemocna, uz jednou se mi na extazi stalo ze sem si myslela ze o me dva mluvi, a smejou se mi.. prosim poradte mi jak mam dal postupovat
Jeste chci podotknout ze nemcine nerozumim uplne vsechno, ale v tu noc, jsem rozumnela kazde slovo
Dekuji z pozdravem Klara

Odpověděl: Markéta Kordová
Kláro, zdravím Vás.
Těžko dělat objektivní závěry podle několika málo informací přes internet a bez osobního kontaktu. Dle toto co jste popsala, to vypadá, že jste se s největší pravděpodobností dostala do toxické psychózy, což po konzumaci stimulantů není neobvyklé. Nebo Vám mohla droga odstartovat nějaké psychické potíže.  O co přesně jde, Vám ale nedokážeme říct bez odborného vyšetření.
Jestli jsem to správně pochopila, nejste teď v ČR?
Rozhodně je teď třeba, abyste už nic nekonzumovala a to včetně THC, ale i alkoholu. Stavy co jste popisovala, by se Vám další konzumací mohli vrátit, také sílit na intenzitě. Je třeba doplnit vitamíny, minerály, vyváženě jíst, dodržovat pitný režim (ne alko, ne colu, ne energydrinky). Můžete zkusit pít bylinné čaje, meduňka působí sedativně. Odpočiňte si, nechtě organismus, ale i psychiku zregenerovat.
Nezůstávejte sama a hlavně už nic nekonzumujte!
Napište nám, jak se Vám dál je, kdyby se to nelepšilo nebo zhoršovalo, obraťte se na pomoc.
Přeji, ať je brzo lépe.
S pozdravem, MK