Pomoc zavislosti na pervitinu
Lenka
Moje neter uzivala pervitin rok a pul a mysli si ze to zvladne sama s moji pomoci a kdyz pujde k psychia trovi.je to mozne?existuji nejake leky aby ktere by ji lekar predepsal?momentalne je cista.nastupuje do zamestnani.ale ma strach ze to nezvladne.dekuji za odpoved.zatim pristoupila na vsechny moje pravidla.test kdykoliv.

Odpověděl: Markéta Kordová
Lenko, dobrý den.
Je fajn, že se neteř drží a je čistá (nepíšete, jak dlouho se jí to daří).
Neumíme tímto způsobem posoudit, co by pro neteř v tuto chvíli bylo optimální. Doporučuji obrátit se u Vás na kolegy z organizace Podané ruce a v osobním kontaktu probrat více celou situaci, ale také možnosti, které by mohla neteř využít. Může se poradit jak neteř, stejně tak Vy, jakožto rodinný příslušník.
Podané ruce, o. p. s., Ambulantní program
Šromova 145 (v budově bývalé restaurace Almara)
Uherské Hradiště
ZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 777 478 088
Provozní doba:
Út:  9:00 - 12:00    12:30 - 17:00
Čt:  9:00 - 12:00    12:30 - 17:00
Mgr. Jarmila Krajčová
www: http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/ambulance-adiktologie-zlinsky-kraj/
Mějte se hezky, Vy i neteř.
S pozdravem, MK