tuha zima
skeleton
beru pervin nitro. radu let , davam si i po tme stridam zily vetsinou krasna praace max parkrat modrina ale posledni dobou mi krev ztuhne hned jak ji natahnu do strikacky a jehla se okamzite ucpe . Znovu naredit vodou a vzit pres filtr jde ztezi tuto hmotu bych nejlip prirovnal k marmelade ale to na chleba nechces. Co to muze byt ? Popripade jak mlzit u lekare . dekuji za odpoved

Odpověděl: Amrit Sen
Skeletone, zdravím Vás,
díky za důvěru. Po letech "na jehle", problémů, nejen zdravotních, přibývá a bude přibývat, s tím musíte počítat.
Takto na dálku spolehlivě určit příčinu Vašich potíží nedokážeme. To může pouze lékař, po potřebných vyšetřeních, tedy pokud nebudete "mlžit".
Častou příčinou "houstnutí krve", bývá dehydratace, tedy nedostatečný příjem (nealkoholových) tekutin.
Doporučuji Vám tedy striktně a cíleně pitný režim dodržovat.
Pokud se ani poté konzistence krve nezmění, vyhledejte lékaře a vyložte karty na stůl.
V opačném případě byste riskoval problémy, které mohou způsobit až trvalou invaliditu a ohrozit Vás na životě.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.