zrychlený tep, nespavost
John
Dobrý den,
procházím snižováním dávky neurolu (a alkoholu) a hlavním abstinenčním příznakem je zrychlený tep. Z něj pak plyne (aspoň si to myslím) nespavost. Jak mám toto řešit? Přece nemůžu dlouhodobě nespat. Existuje pomoc na ten zrychlený tep, nebo je to nutné přetrpět?

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás Johne,
díky za dotaz.
Nepíšete, jak to máte s dávkováním konkrétně. Kolik jste užíval a v jakém množství a frekvenci snižujete dávku. A kolik jste do toho pil. Také nepíšete, jak moc zrychlený tep máte. Měřil jste to, nebo si to jen myslíte? Nicméně, pokud je dosud hlavním příznakem lehce zvýšený tep, pokládal bych to za přijatelné. Bezprostředně bych tento příznak s nespavostí nespojoval. Ta bývá při vysazování častá.
Lze s tím naložit více způsoby. Obecně se z návyku na Neurol nedoporučuje vysazovat příliš příkře. Naplánujte si to více týdnů, klidně měsíc i déle. A snižujte pozvolna. Zpočátku lze rychleji, nakonec pomalu.
Určitě, pokud se nebude váš stav výrazně zhoršovat, lze syndrom odnětí vydržet a přetrpět a příznaky postupně samy odezní. Ovšem až po úplném vysazení. Je dobré si připravit tabulku a chovat se podle rozpisu. Kvalitu spánku můžete podpořit, když budete dbát na dostatečnou fyzickou únavu a pravidelný režim podpořený před ulehnutím konzumací vývarů meduňky. Abstinence od alkoholu je nezbytná.
Pokud byste měl s vysazováním nějaké potíže, není od věci navštívit odborné pracoviště. V Praze je takovým třeba:
Specializované ambulantní služby CADAS, SANANIM
Žitná 51
Praha 1 (mapa)
Tel.: GSM: +420 603 831 815
GSM: +420 702 036 240
Email: cadas@sananim.cz
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Určitě nechoďte bez předchozího telefonického objednání.
Hodně úspěchů. J.Chudomel