kokain a dýchání
789
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, co může znamenat to, že se mi po užití kokainu špatně dýchá. Mám pocit, jako bych se nemohla pořádně nadechnout. Kokain užívám cca 2 roky 1x týdně. V poslední době mám problémy s dýcháním vždy. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše současné zdravotní potíže mají nějakou souvislost s pravidelným užíváním kokainu, nebo zda se jedná například o nějaké onemocnění. Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař. Možná může mít konzumace kokainu vliv na Váš současný zdravotní stav, ale také je možné, že byste tyto potíže měla, i kdybyste kokain neužívala, těžko říct. Rozhodně bych to ale nebrala na lehkou váhu, kokain není nevinná droga, níže odkaz se základním info. Pokud Vám po konzumacích není dobře, zkuste si od užívání odpočinout, možná Vám organismus dává jasný signál, že něco není v pořádku.
Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/kokain.html
Mějte se hezky a buďte na sebe opatrná.
S pozdravem, MK