odpoved
luli
Dobrý den, chci vám moc poděkovat za zodpovězení dotazu c 933515 a chci vám moc poděkovat za vasi snahu. Jiz drive jsem se na vas parkrat obratila kdyz jsem byla v koncich, kloubouk dolu moc si vazim vasich rad. Psala jsem ohledne boulicky na ruce po vpichu a myslim ze se mi to srovma samo, jen me vydesil pocit kdybych s tim musela nekam jit, dostala jsem strach ze tam mam treba hnis. uz je to dlouho co jsem uzivala nitrozilne denne a abscesu jsem mela pokazde hodne, nastesti jsem s tim nikdy nikam nemusela.ale ted jsem dostala strach co kdybych s tim nekam musela jit, mam malou dceru a vubec na to nevypadam .s tim relapsem jsem se zamyslela, mate pravdu...achjo, je to proste boj na cely zivot, jsem rada ze ziju v zahranici a nikdo o me muj pribeh nezna a ze s tim vsim nejsem spojovana, ale i pres to jsem si 2x dala po 2.5 letech... jasne, asi kvuli tomu ze je to nekdy v zivote setsakramentsky tezky to utahnout, nekdy se to hrouti ze vsech stran a clovek je na bodu vyhoreni, a je to obcas fajn ulitnout..jenze ani to neni jen tak, prvnich par hodin je super jenze to ma svoje negativni ucinky.ale jeste jednou diky, budu se snazit dal..skoda ze se muzu sverit jen vam..

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, luli,
díky za chválu a vaše díky, je to fajn slyšet, že si někdo takové práce cení. Takže ještě jednou DÍKY.
No a jinak jsem si říkala - napadlo vás třeba začít chodit do terapie?
Jak jste vlastně v minulosti s braním drog skoncovala? Úplně sama bez pomoci, bez poradenství nebo psychologa, psychiatra? Člověk zvládne spoustu věcí sám, ale je pravda, že třeba už jen to, že o nich může s někým upřímně a bez obav z odsouzení mluvit, může člověku dost ulevit.
Tak co ta terapie? Zvládla byste jí v místním jazyce, tam kde teď žijete?  Jestli ne, existují i možnosti přes skype apod. Co vy na to? A ano, není to nejlevnější, ale pro řadu lidí to jsou jedny z nejlépe investovaných peněz.
Zdraví,
Gabriela Minařík.