Nevim si rady
P.xxxVěra
Dobrý den,
nevim si rady se svojí dcerou, bere pervitin má malou holčičku, bojim se ze o ni přijde. Rada bych jim pomohla ale nevim jak. Slo by se poradit dekuju P.xxxxxxxxx

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Věro,
není snadné dívat se na to, jak vlastní dcera užívá drogy, a teď navíc má ona sama dítě, vaši vnučku. Umím si představit, že máte strach o obě i o to, co s nimi bude. Ráda byste pomohla, ale nevíte jak. Možná se i bojíte, abyste situaci ještě nezhoršila a vlastní dcera pak na vás nesvalovala vinu za to, jak se její situace vyvine. Ono to je v těch nejbližších kruzích většinou těžké - často se v celém příběhu objevují nejen pocity viny, ale i strach, bezmoc, obavy o zdraví i život, zloba atd.
Ptáte se, jestli by bylo možné se poradit. Ani nevíte, jak jsem ráda, že se ptáte. Spousta lidí se tolik stydí, že se neodváží zajít se poradit. Kdybych věděla, odkud jste, odkázala bych vás na poradnu nebo kontaktní centrum ve vašem okolí. Takhle vám mohu nabídnout naši Poradnu pro rodiče, která sídlí v Žitné ulici v centru Prahy. Kdyby byla pro vás naše poradna nedostupná, napište znovu a přidejte jména měst, která jsou vám dobře dostupná.
Kontakt na naši Poradnu pro rodiče:
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Tel. +420 284 824 234
GSM: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Stačí zavolat a objednat se. Pokud telefon nezvedají, nejspíš mají zrovna poradenství, nechte tedy vzkaz s kontaktem na sebe. Ozvou se zpět.
Služby poradny jsou zdarma.
Po objednání na vás bude mít někdo z kolegů zhruba hodinu, hodinu a půl času. Podrobněji s ním budete moci celou věc probrat a zjistit, jaké máte vlastně možnosti a co která z nich pravděpodobně přinese.
Více informací o poradně najdete na webových stránkách zde.
Držím palce a přeji vše dobré.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.