Halucinace z extaze
neberu piko
Dobrý den,beru extazi asi rok a půl,pouze na party,nikdy jsem ji mimo party nebo cokoliv jineho neměl,nikdy jsem s tim neměl problem,ale posledni dobou se mi pokaždé co si to dam spouštějí halucinace,třeba vidim všechny šede,nebo má někdo prevraceny oblicej,nebo jedno oko,prostě neprijemne halucinace,nemel jsem nikdy nic jiného,kromě marihuany a extaze,neví někdo co by to mohlo byt?
Podle me je to nějaký blok v mozku,který mi to vyvolava,kdyby někdo něco věděl,dekuji za odpovědi.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den, díky za dotaz.
Možná budete překvapený, ale extáze (MDMA) je svým účinkem řazena mezi stimulační a halucinogenní drogy, nicméně halucinace tak, jak je popisujete, většinou nevyvolává. Bývá zne-užívána především pro svůj potenciál v některých případech podpořit schopnost empatie a prohloubení prožitku blízkosti s druhými.
Příčin popisovaných halucinací může být celá řada, může jít i o kombinaci vícero. Jelikož jde o vaši opakovanou zkušenost z poslední doby, nabízí se především předpoklad příměsí ve větší dodávce této drogy na náš trh. Zde je mimochodem zdroj významného rizika užívání drog - nikdy nevíte, co jste si vlastně koupil. Droga je plná dalších jedů a příměsí jednak z nedokonalé výroby, když výroba chemicky čisté MDMA  je chemicky a technologicky velmi složitý proces, který nelze dávat na roveň praxi domácí výroby pervitinu. No a dále i proto, že než se dostane k vám, projde řadou vlastníků, když každý další ji většinou naředí další příměsí a na konci je hnus větší, než kdyby šlo o drogu v čisté podobě.
Další zdrojem může být váš fyzický a psychický stav. Např. dehydratace je velmi známou příčinou halucinací.
Píšete o bloku v mozku - proč si to myslíte? A jak tomu mohu rozumět?
Účinek řady drog je velmi individuální - podpořený jak prostředím, kde je droga aplikována, ale také očekáváním. Jste li dopředu nastaven tak, že po užití budete mít "zase tu halucinaci", je dost možné, že i zde může být původ.
Potřebujete to, ty drogy? Nemám z vašho dotazu dojem, že byste si to nějak užíval...
Hodně zdravého rozumu J.Chudomel