Přeplesk
Snupman
Dobrý den , chtěl bych se zeptat, při užití perniku mám neuvěřitelně scvrklý penis který je prakticky k nepoužití.
Je to vedlejší učinek nebo pouze uživatelská impotence.

Odpověděl: Amrit Sen
Snupmane, zdravím Vás.
Jak je to s Vámi si v rámci internetového poradenství, posoudit netroufám. Relevantní odpověď Vám může dát pouze lékař, po odborném vyšetření, tedy pokud vyložíte karty na stůl, a řeknete o všech souvislostech, které s popsaným projevem souvisí.
Snad Vás uklidní to, že jev, který popisujete, je po užití pervitinu, naprosto běžný. Se schopností sexu, až tak nesouvisí a na velikost penisu při případné erekci nemá vliv.
Zatímco jeden je pod vlivem pervitinu eroticky úplně mimo provoz, z jiného se stává chladná sexuální "mašina", bez ohledu na to, jak je jeho penis, oproti stavu za střízliva, malý, nebo velký.
Pervitinový sex obroušuje city a dusí schopnost milovat, velmi rychle na něm vzniká závislost. Člověk časem není spokojeného sexu bez drog schopen, nezřídka po různě dlouhé době není schopen sexu ani s drogou, ani bez ní. Co je smutnější, ztrácí schopnost sdílení nejbližších a intimních citů, schopnost milovat se i milovat.
Shrnuto, podtrženo, scvrklý penis po aplikaci pervitinu (na velikost po ztopoření nemá vliv), je naprosto běžná věc. Dá se částečně ovlivnit dostatečným, průběžným doplňováním tekutin a pobytem v teple.
Je na Vás, abyste zvážil, jestli máte mít ze scvrklého "pervitinového" penisu trable, nebo ne, jestli není výhodnější, být v erotické kondici především za střízliva.
Daleko závažnější okolností je mimořádné riziko závislosti na pervitinu, jako takovém. Hrajete vysokou hru o štěstí, bědy, život i smrt.
Kdybyste se potřeboval na cokoli doptat, nebo otevřít další témata, související s Vaším užíváním, nebojte se napsat.
Citlivější informace můžete napsat do skryté poznámky, nebo budete li si přát, nezveřejníme naši komunikaci vůbec. Pošleme kód, po jehož vložení na patřičné místo úvodní stránky naší poradny, se dotaz i odpověď, ukáže jen a pouze Vám.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.