na koho se mam obratit kdyz moje kamaradka bere drogy, pije alkohol a ma psychyckeč problemy
Kristy
Dobry den, mam kamaradku ktera bere drogy, chlasta a ma psychicke problemy. Nema chut zit a ja se bojim ze si neco udela. Potrebovala bych poradit nejakyho psychiatra psychologa nejlepe v Praze nebo komunitu kde by ji mohly pomoct.Komunita samo kdekoli. Je ji 33 let. Dekuji moc Kristy

Odpověděl: Markéta Kordová
Kristy, dobrý den.
Kamarádka se může obrátit na naše Kontaktní centrum v Praze na Smíchově, kontakt níže. Každou středu tam ordinuje lékař/psychiatr (je třeba se předem objednat během provozní doby). Stejně tak v našem Káčku vedeme pořadník do terapeutické komunity Němčice (má to na starost kolegyně Mgr. Eva Nezdarová, tel: 607 082 095).
Bylo by fajn, kdyby kamarádka k nám zašla osobně, promluvila s lékařem, v případě, že by byla indikována k pobytové léčbě v komunitě, pomůžeme ji vše potřebné zařídit.
Kontaktní centrum, SANAANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon:  283 872 186, 605 240 501
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Více zde: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Info o terapeutické komunitě Němčice, zde: http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn).html
Pokud něco nebude jasné, budete se buď Vy, nebo kamarádka potřebovat doptat, neváhejte se ještě ozvat. Případně zavolat na naši poradenskou linku do Káčka 283 872 186 (zítra, tedy v pondělí 13,00-20,00).
Mějte se hezky, MK